Збільшити виробництво в 5 разів під час війни — Полтавські галушки | бізнес на селі / Куркуль
Коли дізнаєшся, що ТМ «Диканські традиції» за рік війни збільшила виробництво в декілька разів і продовжує невпинне масштабування, мимоволі виникає питання: «Може там справа у секретному інгредієнтові їхніх напівфабрикатів?». Проте, власники популярної вже і за межами Полтавщини торгової марки подружжя Таран точно знають, що успіх їхнього галушково-варенечного бізнесу базується далеко не тільки на унікальності рецептури. По-перше, це вже 10 років тяжкої праці, постійного удосконалення рецептури, розширення асортименту і пошук нових ринків збуту. По-друге, це готовність витратити час на пошук можливостей у вигляді грантових програм, скрупульозне заповнення аплікацій та відсутність страху перед наступним написанням усіляких звітів. Саме таким шляхом ідуть підприємці Алла та Руслан Таран. І останнім часом на цьому шляху все частіше з’являються можливості для прямої та ефективної співпраці з локальними фермерами.