У п’ятницю, 16 червня, у більшості шкіл України пролунав останній дзвоник. Однак канікули – не для всіх.
У п’ятницю, 16 червня, у більшості шкіл України пролунав останній дзвоник. Однак канікули – не для всіх.
У випускників попереду період вступу, адаптації у нових навчальних колективах, період серйозних випробувань, відповідно – додаткових стресових навантажень.
У педагогів, попри цілковите виснаження – напружена підготовка до наступного навчального року.
У батьків – проблема влаштування дитини протягом літа. І це теж – той ще стрес-фактор.
Усі учасники освітнього процесу – а лише учнів і вчителів у системі понад 7 мільйонів – відчувають на собі наслідки півторарічного повномасштабного вторгнення. І зрозуміло, що піклування про психічне здоров’я в системі освіти має зайняти належне місце. Щоби школи перетворилися на фортеці стійкості, потрібно масштабувати психоедукацію.
Бо саме школа відіграє ключову роль у тому, як буде організована турбота про психічне здоров’я дітей.
Які існують ризики, якщо дитина або підліток вчасно не отримають психологічну допомогу Що таке дитяча соціальна дезадаптація Скільки страждань приховується через страх бути засудженим у підлітковому колективі Як учням, педагогам і батькам виховати резильєнтність до стресових ситуацій
Школа, чутлива до психічного здоров‘я: від концепції до реальності – тема прямого ефіру у середу о 12:00. На всі ваші запитання відповість Вікторія Горбунова, докторка психологічних наук, голова Національного комітету EuroPsy, психотерапевтка.
Цикл ефірів з фахівцями відбувається в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я Ти як? за ініціативою Олена Зеленська.
Отже, зустрічаймось у середу, 21.06 о 12:00!
Залишайте ваші запитання в коментарях – ви почуєте відповідь в прямому ефірі. Якщо з технічних причин ви не зможете долучитися до онлайн-трансляції, запис розмови залишатиметься на сторінці