Про затвердження Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року
|
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ |
від 24 лютого 2016 р. № 113-р |
Про затвердження Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року
{Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ
№ 637-р від 05.09.2018}
1. Затвердити Національний план дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року (далі - Національний план дій), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській держадміністраціям забезпечити:
виконання Національного плану дій;
організацію роботи міжвідомчих координаційних рад з питань виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 "Жінки, мир, безпека";
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Розпорядженням КМ № 637-р від 05.09.2018}
подання щороку до 10 лютого Міністерству соціальної політики інформації про стан виконання Національного плану дій для узагальнення та інформування щороку до 1 березня Кабінету Міністрів України.
3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування, Державній судовій адміністрації, Службі безпеки забезпечити виконання Національного плану дій у межах своїх повноважень.
А.ЯЦЕНЮК |
|
Інд. 73 |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЛАН ДІЙ
з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року
Найменування показника |
Значення показника за роками |
Найменування заходу |
Відповідальний виконавець |
Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші) |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдання, тис. гривень |
У тому числі за роками |
|||||||
усього |
2018 |
2019 |
2020 |
2018 |
2019 |
2020 |
|||||||
I. Дослідження, координація та підготовка кадрів |
|||||||||||||
1. Моніторинг та оцінка впливу збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях на національну систему забезпечення прав людини, зокрема щодо участі жінок у встановленні миру та запобіганні конфліктам, захисту, надання допомоги та реабілітації постраждалих від гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом |
кількість проведених досліджень |
2 |
1 |
1 |
1) проведення досліджень впливу збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях на жінок і дівчат, чоловіків і хлопців з урахуванням віку, інших соціальних ознак, зокрема стосовно ризиків гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, доступу до правосуддя |
Мінсоцполітики |
|||||||
кількість наданих рекомендацій |
1 |
1 |
2) проведення аналізу щодо доступу до правосуддя жінок на лінії розмежування та непідконтрольних Україні територій (надання безоплатної правової допомоги, адміністративних, насамперед соціальних послуг тощо) |
Мін’юст |
|||||||||
кількість підготовлених пропозицій щодо включення жінок до складу учасників миротворчих процесів |
1 |
1 |
3) аналіз досвіду та умов забезпечення участі жінок у міжнародних миротворчих процесах, переговорних групах, багатосторонніх заходах щодо протидії зовнішнім та внутрішнім безпековим викликам та загрозам |
Міноборони |
|||||||||
кількість освітніх програм, наукових досліджень, в яких висвітлені зазначені питання |
7 |
4 |
3 |
4) проведення аналізу висвітлення питань миротворення, врегулювання конфліктів, вимушеного переселення, роззброєння, демобілізації, реінтеграції, протидії сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, а також доступу до правосуддя в освітньому процесі, наукових дослідженнях закладів вищої освіти |
Міноборони, |
||||||||
кількість досліджень, в які включено гендерну складову |
1 |
1 |
5) проведення досліджень “Паспорт безпеки України”, “Соціальна єдність і примирення” з включенням гендерної складової |
Держкомтелерадіо |
|||||||||
2. Оцінка впливу кризи на інфраструктуру, організацію та функціонування системи безпеки, надання послуг |
1) надання послуг відповідно до результатів оцінки потреб населення в умовах конфлікту в медичній, психологічній, гуманітарній допомозі, освітніх, соціальних, адміністративних послугах та послугах працевлаштування, отриманні безоплатної правової допомоги, вжиття заходів безпеки з урахуванням віку, статі, стану здоров’я та місця проживання |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
53 |
15 |
15,5 |
22,5 |
||||||
кількість проведених оцінок доступу до медичних послуг та соціально-психологічних послуг жінок і чоловіків |
75 |
25 |
25 |
25 |
2) проведення оцінки доступу до послуг з медичного обслуговування населення (медичних послуг) та соціально-психологічних послуг жінок і чоловіків, зокрема осіб з інвалідністю, громадян похилого віку, ВІЛ-позитивних осіб, вагітних жінок, жінок та чоловіків, які перебували в полоні, в тому числі зазнали катувань, сімей осіб, які пропали безвісти в ході конфлікту, малолітніх дітей, вдів, учасників військової операції та їх сімей, а також постраждалих від сексуального насильства |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
5 |
5 |
||||
інші джерела |
1615,5 |
538,5 |
538,5 |
538,5 |
|||||||||
3) відновлення пошкодженої та зруйнованої інфраструктури Донецької та Луганської областей з урахуванням потреб дівчат та хлопців, жінок та чоловіків, зокрема осіб з інвалідністю |
МТОТ |
-"- |
808,5 |
269,5 |
269,5 |
269,5 |
|||||||
3. Координація діяльності суб’єктів взаємодії, які забезпечують впровадження резолюції Ради Безпеки ООН 1325 |
кількість проведених навчань |
78 |
26 |
26 |
26 |
1) проведення навчань для членів міжвідомчих координаційних рад з питань, висвітлених в резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” та пов’язаних із нею резолюціях (1820, 1888, 1889, 1960, 2106, 2122 і 2242), за участю засобів масової інформації |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
інші |
75,6 |
25,2 |
25,2 |
25,2 |
|
кількість учасників навчань |
1560 |
520 |
520 |
520 |
|||||||||
кількість прийнятих планів дій |
36 |
28 |
36 |
36 |
2) прийняття планів дій з реалізації Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року (далі -Національний план дій) |
МВС |
|||||||
3) визначення структурних підрозділів, працівників, радників та включення до їх функціональних обов’язків питань реалізації Національного плану дій |
МВС |
||||||||||||
кількість заходів, висвітлених на веб-сайті |
216 |
72 |
72 |
72 |
4) утворення на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики спеціального розділу “Жінки, мир, безпека” для розміщення інформації про події, які відбуваються в Україні, щодо реалізації Національного плану дій |
Мінсоцполітики |
|||||||
кількість реалізованих соціальних проектів |
75 |
25 |
25 |
25 |
5) здійснення соціального замовлення для реалізації програм та проектів, спрямованих на розширення участі жінок і дівчат у процесах відновлення миру та безпеки, протидії гендерно зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, надання допомоги постраждалим від конфліктів |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
565,5 |
171 |
171,5 |
223 |
||
кількість бенефіціарів |
7500 |
2500 |
2500 |
2500 |
|||||||||
6) вжиття заходів для підписання та виконання до Декларації Організації Об’єднаних Націй про безпеку шкіл та використання мінімального стандарту Керівних принципів для захисту шкіл та університетів від використання у військових цілях під час збройних конфліктів |
МОН |
||||||||||||
4. Організація фахової підготовки кадрів |
кількість розроблених освітніх програм |
6 |
3 |
2 |
1 |
1) розроблення та впровадження в систему підготовки та підвищення кваліфікації кадрів освітніх програм, у тому числі дистанційних курсів з тематики “Жінки, мир, безпека”, зокрема гендерних аспектів вимушеного переселення, роззброєння, безпеки, медіації, демобілізації, реінтеграції, доступу до правосуддя |
Міноборони |
інші джерела |
3420 |
2640 |
780 |
||
кількість проведених навчань |
38 |
13 |
13 |
12 |
2) включення до навчальних планів, планів підвищення кваліфікації та проведення регулярних та обов’язкових навчань для військовослужбовців, працівників органів системи МВС, у тому числі керівного складу, питань щодо застосування позитивних дій у діяльності правоохоронних органів, Збройних Сил, а також щодо протидії сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, порядку здійснення заходів для захисту та реабілітації жінок, що постраждали від конфліктних та кризових ситуацій, протидії поширенню ВІЛ/СНІДу |
Міноборони |
місцевий бюджет |
26,1 |
8,7 |
8,7 |
8,7 |
||
відсоток осіб, які пройшли навчання і будуть направлені до районів проведення військової операції |
30 |
10 |
10 |
10 |
інші джерела |
1950 |
650 |
1300 |
|||||
кількість проведених навчань |
96 |
32 |
32 |
32 |
3) проведення навчань для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань реалізації резолюції Ради Безпеки ООН 1325, зокрема щодо участі жінок у запобіганні та врегулюванні конфліктів, запобігання сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, порядку взаємодії з надання допомоги постраждалим від конфлікту |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
80,4 |
30,3 |
21,8 |
28,3 |
||
кількість осіб, які пройшли навчання |
2700 |
900 |
900 |
900 |
інші джерела |
89 |
38 |
25,5 |
25,5 |
||||
кількість проведених навчань |
99 |
33 |
31 |
35 |
4) проведення навчань для соціальних працівників, психологів, юристів, адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, медичних працівників, представників громадських об’єднань, волонтерів з питань надання послуг з урахуванням гендерної відмінності чоловіків і жінок (соціальних, психологічних та біологічних особливостей і потреб) та забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в отриманні таких послуг, запобігання та протидії всім формам насильства, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом |
Мінсоцполітики |
місцевий бюджет |
275,2 |
92,3 |
79,7 |
103,2 |
||
інші джерела |
611 |
600 |
5,5 |
5,5 |
|||||||||
кількість розроблених курсів (спецкурсів) для педагогічних закладів вищої освіти та закладів післядипломної освіти |
4 |
2 |
2 |
5) розроблення освітніх програм курсів/спецкурсів та навчально-методичних матеріалів до них з гендерних проблем в освіті у надзвичайних ситуаціях та з урахуванням збройного конфлікту для педагогічних закладів вищої освіти та закладів післядипломної освіти |
МОН |
||||||||
кількість проведених навчань |
6 |
2 |
4 |
6) проведення навчань з гендерних проблем у сфері освіті в умовах збройного конфлікту для керівників закладів загальної середньої освіти, педагогічних працівників, соціальних педагогів та шкільних психологів, батьків, представників місцевих громад |
МОН |
інші джерела |
240 |
80 |
160 |
||||
кількість осіб, які пройшли навчання та брали участь у миротворчих заходах |
90 |
30 |
30 |
30 |
7) включення до навчальних планів, планів підвищення кваліфікації та проведення регулярних обов’язкових навчань з теорії і практики встановлення миру, примирення та участі жінок у миротворчих процесах для жінок і чоловіків, які залучаються до проведення безпосередніх заходів щодо врегулювання конфліктних та кризових ситуацій, участі у складі миротворчого персоналу та контингенту, переговорному процесі тощо |
МВС |
місцевий бюджет |
3,9 |
1,2 |
1,3 |
1,4 |
||
інші джерела |
45 |
45 |
|||||||||||
8) розроблення навчального курсу та проведення регулярних обов’язкових навчань для суддів на тему “Особливості розгляду кримінальних впроваджень щодо сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом” |
Національна школа суддів (за згодою) |
||||||||||||
Разом за напрямом I |
місцевий бюджет |
1009,1 |
318,5 |
298,5 |
392,1 |
||||||||
інші джерела |
8854,6 |
4886,2 |
3104,2 |
864,2 |
|||||||||
II. Участь жінок у встановленні миру |
|||||||||||||
5. Розширення участі жінок у розбудові та встановленні миру |
кількість прийнятих нормативно-правових актів |
2 |
2 |
1) удосконалення нормативно-правової бази в частині усунення обмежень для жінок служити/працювати, досягати кар’єрного зростання, запобігання та реагування на факти дискримінації за ознакою статі та сексуальних домагань |
МВС |
||||||||
2) визначення потреб покращення інфраструктурних та матеріально-технічних умов для служби жінок |
МВС |
||||||||||||
частка жінок, що беруть участь у моніторингових місіях, відсотків |
10 |
10 |
3) забезпечення участі жінок у міжнародних операціях з підтримання миру та безпеки |
Міноборони |
|||||||||
частка жінок, що беруть участь у переговорних групах, відсотків |
20 |
25 |
30 |
4) забезпечення участі жінок у міжнародних миротворчих процесах, переговорних групах, багатосторонніх заходах щодо протидії зовнішнім та внутрішнім безпековим викликам та загрозам |
МЗС |
||||||||
частка жінок, які працюють у військово-цивільних адміністраціях, зокрема на керівних посадах, відсотків |
50 |
50 |
50 |
5) забезпечення участі жінок у роботі військово-цивільних адміністрацій, утворених на території Донецької та Луганської областей |
Донецька, Луганська облдержадміністрації |
||||||||
частка жінок на керівних посадах у секторі безпеки, оборони та силових структурах, відсотків |
3 |
6 |
10 |
6) збільшення кількості жінок на керівних посадах у секторі безпеки та оборони, силових структурах, у тому числі шляхом впровадження позитивних дій з використанням міжнародного досвіду |
Міноборони |
||||||||
7) забезпечення мотивації жінок з числа внутрішньо переміщених осіб до обирання до органів місцевого самоврядування шляхом проведення інформаційних кампаній, навчань тощо |
обласні, |
інші джерела |
75 |
25 |
25 |
25 |
|||||||
Разом за напрямом II |
інші джерела |
75 |
25 |
25 |
25 |
||||||||
III. Безпека, запобігання конфліктам та насильству |
|||||||||||||
6. Запобігання нещасним випадкам серед населення під час перебування в районі проведення військової операції, населеному пункті, розташованому на лінії розмежування, та на тимчасово окупованих територіях |
кількість проведених заходів |
206 |
67 |
68 |
71 |
1) проведення інформаційно-просвітницьких заходів з питань особистої та колективної безпеки населення на територіях, де відбуваються або відбувалися воєнні дії (з урахуванням гендерних аспектів, особливих потреб людей з інвалідністю, осіб похилого віку), а також протидії гендерно-зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом |
МІП |
місцевий бюджет |
269,9 |
86 |
89,4 |
94,5 |
|
кількість осіб, які брали участь у заходах, тисяч |
73 |
20 |
28 |
25 |
інші джерела |
1079 |
1000 |
39 |
40 |
||||
кількість проведених навчань |
75 |
25 |
25 |
25 |
2) регулярне проведення для педагогічних працівників та батьків навчань з питань особливостей безпеки життєдіяльності дівчат та хлопців, зокрема щодо поводження з вибухонебезпечними предметами, здійснення психологічної підтримки з питань подолання психологічних травм у дівчат та хлопців, які постраждали від конфліктів |
МОН |
місцевий бюджет |
104 |
2 |
2 |
100 |
||
кількість осіб, які пройшли навчання |
2250 |
750 |
750 |
750 |
інші джерела |
30 |
10 |
10 |
10 |
||||
7. Формування у населення культури миру та нетерпимості до проявів насильства |
кількість видів виробленої продукції |
3 |
1 |
1 |
1 |
1) виготовлення просвітницьких матеріалів у рамках формування в суспільстві толерантності, культури миру, нетерпимості до проявів дискримінації, підвищення обізнаності з питань протидії ґендерно-зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом |
Мінсоцполітики |
державний бюджет |
210 |
70 |
70 |
70 |
|
інші джерела |
910 |
130 |
650 |
130 |
|||||||||
кількість проведених заходів |
987 |
329 |
329 |
329 |
2) розроблення та поширення соціальної реклами для розміщення у засобах масової інформації щодо культури миру, гендерних аспектів запобігання та врегулювання конфліктів, запобігання сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом |
МІП |
місцевий бюджет |
446,6 |
145,6 |
151,3 |
149,7 |
||
інші джерела |
907 |
25 |
857 |
25 |
|||||||||
кількість проведених навчань |
19 |
8 |
6 |
5 |
3) проведення навчань для представників засобів масової інформації щодо інструментів формування у суспільстві толерантності, культури миру, протидії гендерно зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом |
МІП |
місцевий бюджет |
6 |
6 |
||||
кількість осіб, які пройшли навчання |
475 |
200 |
150 |
125 |
інші джерела |
1958 |
878 |
1060 |
20 |
||||
кількість осіб, які брали участь у заходах, тис. осіб |
273 |
91 |
91 |
91 |
4) проведення інформаційно-просвітницьких заходів, спрямованих на формування у молоді стійких переконань щодо норм культури миру, толерантності, протидії конфліктам |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
295,8 |
104,1 |
94,1 |
97,6 |
||
кількість проведених заходів |
620 |
208 |
206 |
206 |
інші джерела |
108,5 |
35,5 |
35,5 |
37,5 |
||||
кількість заходів |
90 |
30 |
30 |
30 |
5) залучення дівчат та жінок до налагодження діалогу під час виникнення конфліктів на рівні територіальних громад, особливо тих, які приймають внутрішньо переміщених осіб із застосуванням медіації, фасилітації |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
60 |
20 |
20 |
20 |
||
кількість жінок та дівчат, які взяли участь у заходах |
1050 |
300 |
350 |
400 |
інші джерела |
1820 |
1170 |
650 |
|||||
Разом за напрямом III: |
державний бюджет |
210 |
70 |
70 |
70 |
||||||||
місцевий бюджет |
1182,3 |
357,7 |
362,8 |
461,8 |
|||||||||
інші джерела |
6812,5 |
3248,5 |
3301,5 |
262,5 |
|||||||||
IV. Захист жінок і дівчат, які постраждали від конфліктів |
|||||||||||||
8. Удосконалення системи захисту жінок і дівчат, які постраждали від конфліктів (ідентифікація, створення системи допомоги, інформування про допомогу) |
кількість розроблених нормативно-правових актів |
1 |
1 |
1) розроблення та впровадження механізму взаємодії суб’єктів протидії насильству за ознакою статі, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом |
Мінсоцполітики |
інші джерела |
75 |
75 |
|||||
здійснено переклад індикаторів |
1 |
1 |
2) адаптація та використання системи показників (індикаторів) ООН раннього запобігання сексуальному насильству в умовах конфлікту |
МВС |
|||||||||
адаптована версія індикатора |
1 |
||||||||||||
кількість документів |
5 |
5 |
3) включення питань запобігання та протидії гендерно зумовленому та сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, до нормативно-правових актів сектору безпеки і оборони |
Міноборони |
|||||||||
4) розроблення та впровадження інструкцій щодо розслідування випадків сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом |
МВС |
||||||||||||
5) здійснення кримінального розслідування та переслідування осіб, причетних до скоєння насильницьких злочинів щодо жінок і дівчат, чоловіків і хлопців, які постраждали від насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом |
МВС |
||||||||||||
кількість розглянутих випадків порушень, відсотків |
100 |
100 |
100 |
6) забезпечення належного документування та розгляду випадків сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, правопорушень, пов’язаних з гендерно зумовленим насильством, торгівлею людьми на території проведення військової операції та у регіонах з найбільшою кількістю внутрішньо переміщених осіб |
МВС |
||||||||
кількість прийнятих нормативно-правових актів |
1 |
1 |
7) удосконалення механізму звітності про випадки сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом |
МВС |
|||||||||
кількість оновлених баз даних |
25 |
25 |
25 |
8) оновлення інформації про органи, установи, організації, які надають послуги із захисту і підтримки постраждалих від гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, та інформування про допомогу, яку можна в них отримати |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
||||||||
кількість осіб, охоплених інформаційними послугами, тис. осіб |
75 |
25 |
25 |
25 |
9) розроблення та розповсюдження методичних матеріалів, пов’язаних із захистом та наданням допомоги постраждалим від конфліктів, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, з урахуванням потреб внутрішньо переміщених осіб та осіб, які перебувають в районі проведення військової операції, населеному пункті, розташованому на лінії розмежування, та на тимчасово окупованих територіях |
Мінсоцполітики |
місцевий бюджет |
187,5 |
57 |
69,5 |
61 |
||
інші джерела |
66 |
22 |
22 |
22 |
|||||||||
9. Забезпечення надання допомоги постраждалим від конфліктів |
кількість розроблених програм |
3 |
1 |
1 |
1 |
1) розроблення та виконання програм реабілітації та реінтеграції осіб, які постраждали від конфліктів та насильства, сексуального насильства, пов’язаного із конфліктом, осіб, які перебували в полоні, в тому числі зазнали катувань, внутрішньо переміщених осіб, учасників військової операції та їх сімей, волонтерів, сімей загиблих та безвісти зниклих учасників військової операції з урахуванням потреб жінок і дівчат, чоловіків і хлопців |
Мінсоцполітики |
місцевий бюджет |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
інші джерела |
604 |
600 |
2 |
2 |
|||||||||
кількість осіб, яким надано допомогу |
6260 |
2020 |
2070 |
2170 |
2) надання безоплатної первинної правової допомоги постраждалим від конфліктів, гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом |
Мін’юст |
місцевий бюджет |
51,5 |
17 |
17 |
17,5 |
||
інші джерела |
1048 |
1000 |
24 |
24 |
|||||||||
кількість осіб, яким надано допомогу, зокрема за допомогою “мобільних бригад”, тис. осіб |
45 |
15 |
15 |
15 |
3) забезпечення надання комплексної допомоги постраждалим від гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, на базі спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
22,3 |
8 |
8,5 |
5,8 |
||
інші джерела |
30 |
10 |
10 |
10 |
|||||||||
кількість, які скористалися послугами |
1480 |
490 |
490 |
500 |
4) підтримка жіночих ініціативних груп, груп підтримки та самодопомоги для постраждалих від збройного конфлікту з урахуванням потреб дівчат та хлопців, жінок і чоловіків |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
17,5 |
8 |
4,5 |
5 |
||
кількість жіночих ініціативних груп |
20 |
7 |
6 |
7 |
інші джерела |
1062,5 |
22,5 |
1040 |
|||||
кількість наданих послуг |
3750 |
1250 |
1250 |
1250 |
5) надання послуг з медичного обслуговування населення (медичних послуг), освітніх послуг з питань репродуктивного здоров’я жінкам і чоловікам, які постраждали від конфлікту, та особам, постраждалим від сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
7 |
2 |
2 |
3 |
||
кількість осіб, які отримали послуги |
1020 |
270 |
320 |
430 |
інші джерела |
30 |
10 |
10 |
10 |
||||
Разом за напрямом IV |
місцевий бюджет |
288,8 |
93 |
102,5 |
93,3 |
||||||||
інші джерела |
2915,5 |
1739,5 |
1108 |
68 |
|||||||||
V. Моніторинг впровадження Національного плану дій |
|||||||||||||
10. Оцінка впливу та ефективності впровадження Національного плану дій |
1) розроблення уніфікованої моніторингової картки стану справ щодо участі жінок у встановленні миру та запобіганні конфліктам |
Мінсоцполітики |
інші джерела |
915,5 |
323,1 |
323,1 |
269,3 |
||||||
кількість проаналізованих проектів міжнародних та громадських об’єднань |
15 |
5 |
5 |
5 |
2) проведення аналізу проектів міжнародних та громадських об’єднань, спрямованих на розширення участі жінок і дівчат у процесі відновлення миру та безпеки, протидії гендерно зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, надання допомоги постраждалим від конфліктів |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
|||||||
кількість підготовлених державних доповідей |
1 |
1 |
3) підготовка та оприлюднення державної доповіді про впровадження Національного плану дій |
Мінсоцполітики |
державний бюджет |
51 |
51 |
||||||
кількість підготовлених регіональних доповідей |
25 |
25 |
місцевий бюджет |
47,1 |
15,7 |
15,7 |
15,7 |
||||||
інші джерела |
30 |
10 |
10 |
10 |
|||||||||
кількість респондентів |
1300 |
1300 |
4) проведення опитування жінок і чоловіків, постраждалих від конфліктів, представників громадських об’єднань, які надають допомогу, волонтерів |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
місцевий бюджет |
6,3 |
6,3 |
||||||
|
5) проведення незалежного вибіркового моніторингу та оцінки впровадження Національного плану дій |
Мінсоцполітики |
|||||||||||
Разом за напрямом V |
державний бюджет |
51 |
51 |
||||||||||
місцевий бюджет |
53,4 |
15,7 |
15,7 |
22 |
|||||||||
інші джерела |
945,5 |
333,1 |
333,1 |
279,3 |
|||||||||
Усього за Національним планом дій |
22397,7 |
11087,2 |
8021,3 |
2589,5 |
|||||||||
у тому числі |
державний бюджет |
261 |
70 |
70 |
121 |
||||||||
місцевий бюджет |
2533,6 |
784,9 |
779,5 |
969,2 |
|||||||||
інші джерела |
19603,1 |
10232,3 |
7871,8 |
1499,3 |
{Національний план дій в редакції Розпорядження КМ № 637-р від 05.09.2018}